Dagens aktiviteter

Stack ganska tidigt idag och red Lexuz. Var tveksam om jag skulle rida. Hade så fruktansvärt ont i hela kroppen. Men kom att tänka på hur han blir om han vilar så tog mig samman och sadlade upp. I början var han hemsk, väldigt hemsk. Det var fanken värre än igår. Bara stressade upp sig. Han är verkligen känslig den här lilla ponnyn så jag tog ett djupt andetag och var så lugn som jag kunde vara. Helt plötsligt gick han suveränt! Lyssnade och var med på noterna. Provade lite lätt skänkelvikning och öppnor och det gick även det! Efter passet tyckte jag att han förtjänade att få komma ut lite, få komma ut i skogen och gå lite i backarna. Tog ca 20 min, ett perfekt avslut :)

När jag var klar med allt hos Lexuz stack jag direkt till gymmet och körde ett konditionspass. Välbehövligt! Var både jobbigt och skönt på samma gång. Efter jag var klar och skulle gå kom jag på att jag inte hade med mig något extra par skor så jag fick gå med mina ridskor i shorts xD haha, såg nog ganska roligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0