GLAD TJEJ

Inga hål! WOHOOO! Gud vad lättat jag blev när min tandläkare sa att allt såg bra ut. Har gått och haft ångest nu i 3 veckor över tandläkarbesöket. Måste jag säga att hon gjorde min dag? ;)
 
Efter tandläkaren stack jag som sagt till lilla Lexuz och skötte om honom. Blev ingen ridning dock, hann inte innan lektionerna skulle börja i det lilla ridhuset och halva det stora var uppbokat till dressyrträning. Synd, men får ta och rida imorgon istället. Kanske lika bra att han slapp ridas nu imed att han antagligen har ont i tänderna. Har jag tur kanske han har blivit bättre imorgon. Lite fantasitankar ja, men hoppas kan man väl? Tror dock vi får ta och ringa till veterinären för säkerhetsskull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0