Vill inte mera

Ibland har man bara såna dära dagar där man bara vill sluta och inte bry sig mera. Inget fungerade idag med Lexuz. Han var likadan som igår och kickade och bockade. Plus att han inte ville lyssna överhuvudtaget. Imorgon tar vi och rider på det vanliga bettet, kanske är därför han busar till de vid ridning. Var så irriterad efter ett tag att det var lika bra att lägga av. Hoppade av och skulle mocka i ridhuset efter Lexuz och vad gör trollet medan jag går runt i ridhuset? Jo han följer efter mig som en liten valp och försöker flirta till sig godis. Var bara så trött på honom att jag gick ännu fortare för att komma ifrån honom och då gick han också fortare självklart bara för att hinna med mig. Hur irriterad jag än var kan man inte vara alltför sur när han försöker på detta viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0