LUCIFER

Vilken katt man har asså! Sov inne inatt då det är så kallt i min stuga så jag fick uppdraget att ta ut hundarna. Tog ut dom vid 12 tiden ca och direkt när jag öppnar dörren, for kattuslingen in (LUCIFER). Aja, tänkte jag, det gör väl inget. 1 minut senare när jag gick in med hundarna och skulle sova, jo då har katten spytt i vardagsrummet och i köket! :O Det var inte vackert... Första jag var att slänga ut katten, vågade inte ha henne inne hela natten om hon skulle spy igen. Tog självklart bort allt och gick tillslut och la mig. Senare nästa dag, alltså idag på förmiddagen, vaknade jag av att några konstiga ljud vid fotänden på sängen. Satte mig upp och fick till min fasa se LUCIFER än en gång spy. VARFÖR JAG? Var ju inte så speciellt glad efter detta kan jag lugnt berätta x).
 
Lucifer.... Djävulskatten från helvetet
 
Förhoppningsvis blir dagen lite bättre nu när jag ska bort till rídskolan för att rida Lexuz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0